tandläkare=not fun :( eller jo om man har perfekta tänder :) .

jahpp....orkar fasen inte skriva i punktform längre , det är asjobbigt och ni som känner mig vet att jag är ganska lat vilket jag skyller på min mama och resten av min familj....

men hursomhu....

aids-ap-jobbigt att stiga upp nu när det e sommartid vilket gör att jag måste stiga upp en hel timme tidigare!! urgh!!
första timmen möts jag av ett finskaförhör jag dissat vilket resulterade i....öhh.....ingenting.
sen skule jag till tandläkaren(fy fan)  vilket jag avskyr, åker taxi till stan...får upp lite bilder i huvet hur de upptäcker att mitt tandkött ruttnar så de måste skära bort hela gommen o ersetter den med en järnplatta....som inte är särskilt troligt. i väntrummet är det fruktansvärt tråkigt.  så tråkigt att jag läste bamse, världens starkaste björn....i typ 1min.
men efter ett tag vart det min tur.
jag stiger in i rummet och ser de vita kala väggarna. borden med kliniskt rena borrar o knivar. och de fruktansvärda lampan i taket som man blir så bländad av. jag biter ihop och tänker att det egentligen inte är så farligt. jag lägger mig ner i den störande bekväma stolen och blundar för att den enorma lampan inte ska förblinda mig och förbereder mig på det värsta. innan jag vet ordet av har de kollat alla tänder o säger att jag har perfekta tänder. VAH!!
vad hände med mitt överbett jag hade för två år sen. o alla hål jag hade förr...!!! yey. kände mig ganska lättad. sen återstod bara 20min av extremtråkväntan i deet lilla delen som föreställde väntrum
sen vad det drama vilket var kul som alltid. sen matematik (eek) men...! jag hade gjort matteläxorna wohoo. extremt tråkigt ändå. sen var det mat.
sen mardrömmen. dubbeltimme biologi med pernilla (ush). emmelie reta upp henne rejält genom att tugga tuggumi och sen när hon blev tillsagd spotta hon bara ut halva tuggummit o fortsatte tugga efter ett tag vilket pernilla inte gillade alls. hon ble sur :P

sen for jag till stan me fred som tydligen hade gjort sönder en gitarrsträng igen (han söndrar ju fler än mig juh! Oo)
sen lämna jag tibax lite enormt försenade gitarrböcker sen käka vi på hebörger o snacka resor som senare utvecklades till hur löjligt det danska språket är (och hur äckliga dankska korvar är. uhuschh). sen vart det hem o nu sitter jag här o dissar en rulltårtesåsjobbig tyska läxa.

jag raka min hals för ett par dar sen och nu kliar det som saaaataaan!!! när de vassa raka håren skrapar mot halsen kliar det jävligt mycke. har kliat mig som en lusattackerad hund med adhd.

allt för i dag,

tack o hej, nu ska jag klia mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0