fuck that! (ojdå)

skulle skriva en fortsättning på yasins experiment inlägget men det har gått så länge att jag har glömt nästan allt, kommer bara ihåg att yasin skulle tända eld på tvättbjörnsekorren olle med hjälp av en tändare och en snodd toarulle på skolgården. komm också ihåg när yasin hade satt upp toarullen och satt olle på den och sen tittade lite mystiskt och till allas förvåning tog en buljongtärning, satte den på olle och yttrade den numer klassiska repliken:
 "för smakens skull"
haha vad vi garva åt det. men som sagt kommer jag inte ihåg så mycket för sen skulle han försöka tända eld på batterisyra igen vilket misslyckades igen så han tände eld på en pingisboll istället.
annars har inte mycket hänt
kom på mig själv med att klaga på alla mina problem så jag tänkte: "fuck that!" och så såg jag tillbaka på mitt liv vilket jag gjort några gånger förr och ju mer jag får veta om mitt förflutna och ju mer jag upplever desto mer intressant tycker jag att mitt liv är. doch blir jag också tyvärr lite halvdeprimerad men som jag sa förr :"fuck that!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0