komm så får du socker!!! men det fick han bara ont i foten av.

idag: har inte orkat skriva så mycket,

fi: tråkk

mu: håller på med någe tråk om slagverk i en symfoniorkester. tråkigt och faktum är att jag kan allt det där från förr.

drama: kul som alltid. lekte typ blindbock med förare.

mat: svinkallt på vägen tillbaka till maten (vilket kanske berodde på att jag inte hade varken rock mössa eller vantar) till mat blev det fisk som tydligen tog slut.

biologi: jobbigt ämne, vi har någon ny lärare eftersom vår gamla e mammaledig, o hon nya e jobbig, delar ut prickar för minsta småsak. har lust att bara skita i henne och slå rekord i prickantal på en termin. men det skulle ju tyvärr sänka betyget (fattar inte hur jag kunna få en 9!!)

sen vare slut.

efter skolan for jag till fred och var där o sen for jag hem
till mat blav det det nästan onyttigaste jag ätit:pizza med chips.mmmm.
sen var jag på datorn o sen spela jag gitarr.

sen orkar jag inte skriva mer...

Kommentarer
Postat av: Fröken Holm

Ush, biologi klarar man sig utan :P

2009-03-19 @ 06:52:32
URL: http://frokenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0