mer inlägg

nu har jag bestämt mig för att försöka skriva lite mer inlägg, korta sådana för jag gillar inte å skriva så mycket.

nåväl....Idag har det varigt väldigt soligt och varmt. har haft lite släktingar här (mormor,morfar och moster) som man har ummgåtts lite med. sen kl 12 pluggar jag in min ipod till förstärkarn min och spelar med ett par bra låtar. det börjar låta ganska bra, äntligen tycker man att all övning börjar löna sig lite.
sen är det mat,fisk. sen far jag till fred och är där tills kl  5 och sen far jag hem. jag har alltså just kommit hem och ingen är hemma...?!  undrar vart de tagit vägen....
är på ett ganska flummigt humör....måste vara värmen.

glass är gott,
kallt och bra.
vart har alla gått?
vart är alla ida?

hevy metal på datorn spelas
låter sinnena svepas iväg.
rakt på ska livet levas,
man får inte vara feg.

gitarren jag spelar.
fingrarna blöder.
om livet jag funderar
och hur är det med mina (halv)bröder?

snart är det sommarlov.
sovmorgnar och sol.
tack och lov!
fred behöver en ny stol.  :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0