vänner

Tack,tack mina vänner som finns. tack för den vänskap och värme ni gett mig, tack för all tröst. Utan er skulle jag dött i ensamhet och olycka för egen hand. jag är så glad att jag äntligen berätta vad jag känt, vad jag upplevt, vad jag varit med om. jag tackar er av hela mitt hjärta, av hela mitt liv, av hela mitt jag. Tack!


jag grät hela vägen hem av lycka över att äntligen ha någon att verkligen tala med, någon att dela mina känslor med, någon som kan förstå vilken smärta jag gått igenom, jag är tacksam över att ni själva delat med ev av era egna sorger, att ni förtrott era känslor, era dåliga och bra dagar. jag är skyldig er mitt liv


återigen tack!


Kommentarer
Postat av: Jenny

oj, vilket fint inlägg :)

skötn för dig att ha människor runt om kring dig som bryr sig :)



om du vill får du göra dela med dig till mig också så lyssnar jag :)



ta hand om dig kram jenny

2009-05-23 @ 23:13:32
URL: http://jennyberglow.blogg.se/
Postat av: Emilia & Blanca

Tack själv. :') Det kändes otroligt bra för oss också, att bara kunna dela med oss av allt och lyssna på andra. Bara känna att man finns och behövs och veta att man inte är ensam.

2009-05-24 @ 05:58:10
URL: http://nejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0